House of Nashya ;
profile affiliates free page refresh follow

disclaimer
about
 boooochakk !
你好 | 안녕하세요
Hello, I'm Nazatul Nashya Ramli .
Owner of @choychapparels [IG shop]
Nothing is impossible, we can do it !
Xingmis, ExoL & fOOdz.
 Add Me Follow Me Follow Me

bored?
ask me anything


exo-l?
click these




blog archieve
have a look

  • First and Last
  • #FamVac at Desaru Damai Beach Resort
  • Felt Case Buatan Sendiri
  • Kuih Pocong Hijau
  • Apa Boleh Buat Dengan Vaseline ?
  • Hello Kitty Malaysia Is Finally Here Today!
  • Kad Raya Dari Nabila Medan !
  • Hadiah Rezeki #5 Dah Selamat Sampai !
  • Hadiah Rezeki #2 Dah Selamat Sampai :)
  • Freebies Picture *EDISI RAYA


  • please? :3
    simple survey, just click below



    chatting
    let's talking


    followers
    puhlisss

    instagram
    beep beep


    thankyou
    big clap


    Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseoby for the useful tuto and colourful backgrounds. TQ~!



    Membawa Diri ke Melaka
    Sunday | 0 comments
    Salam 10.44 malam :)


              Sempat aja mengepost entry sebelum pergi Melaka. Nyempat lagi uh~ Yeklah bakal jadik orang Melaka aku ni. Eh nape plak? Hahahhaa.

              Ni hah citer dia, aku dapat tawaran kat Uitm Alor Gajah, Melaka....Diploma in Tourism Management. Bersyukur jelah sebab masih diberi tawaran masuk u. Mula-mula rasa semacam je mase dapat tawaran kos ni, pastu famili sume bagi sokongan plus2 lepas baca entry abang ni , adalah datang minat sikit. InshaAllah, Allah bantu kita nanti.

                   Pastu da terima tawaran, print segala benda uitm suruh, peh berjelaaaaa. Macam2 kena buat, bank Islam la, 'shopping' barang, cari tu cari ni. Yg tang buat acc bank Islam tu yg menyakitkan hati, servis mmg tak elok, dah lah takda no giliran. Masatu buat, dari t/hari smpai petang baru siap. Tepu aku dalam bank tu :'D

               Pastu, masa beli barang2 tu. Pehhh banyak :) Heheheh yeklah, kite orang pompuan, barang memang banyak. Nak guna tu lah, guna ni lah. Kalau nak gi beli barang2 nak sambung belajar, baik gi Econsave @ Mydin, harga berpatutan :)

             Ringkaskan cerita, saat-saat terakhir duduk umah, mmg penat. Tak lekat kat umah sampai kawan ajak gi Starbucks pun takde masa. Huhuhuhu. Rugi aku~ Sekarang ni nak bersiap pergi Tangkak, tido kat umah makcik aku. Tangkak ngn Melaka kan dekat je, so plan tumpang tido umah dia. Selasa ni, pagi-pagi dah kena keluar sebab pendaftaran Uitm start kol 8.30 pagi sampai 4 petang. Ayah suruh datang awal sebab taknak aku dapat tingkat atas-atas. Hahaha takut lettew kena angkut barang~

    Nak tengok banyak mana aku bawak? Haaa meh sini aku payung sket :P


    2 beg tarik medium size + 1 beg besar + 1 bag laptop + 2 beg kecik + 1 beg kuliah




    thesuperb,
    -nazatulnashya-